Başkan Geyikçi Belediye Personeliyle Bayramlaştı
Başkan Geyikçi Belediye Personeliyle Bayramlaştı
Finike Belediye Başkanı Mustafa Geyikçi, Meclis üylerinin, başkan yardımcılarının ve belediye personelinin katıldığı yemekte bayramlaşma gerçekleşti.
Finike Belediye Başkanı Mustafa Geyikçi, Meclis üylerinin, başkan yardımcılarının ve belediye personelinin katıldığı yemekte bayramlaşma gerçekleşti.
Belediye çalışanlarıyla birlikte sıraya girip yemeğini alan Başkan Geyikçi, yaptığı konuşmada; “2 yıldır Pandemi dolayısıyla yapamadığımız etkinliklerimizi Pandeminin hafiflemesiyle birlikte hayata geçirmeye başladık. Hasyurt Tarım Fuarında, Yağlı Pehlivan Güreşlerimizde, Finike Festivalimizde göstermiş olduğunuz çalışma ve özveri için hepinize teker teker teşekkür ediyorum. Gece gündüz Finike'mize hizmet ettiğimiz çalışma arkadaşlarımızın ve meclis üyelerimizin Tüm personelimizin ve ailelerinin bayramını kutluyor, herkese sevdikleriyle birlikte mutlu bayramlar diliyorum. diyerek sözlerine son verdi.
Yemek sonunda Meclis üyeleri, Başkan Yardımcıları, Belediye Başkanı Mustafa Geyikçi ve eşi Kadriye Geyikçi tüm personelle bayramlaştı.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
