Ali TONGÜLÜS
Köşe Yazarı
Ali TONGÜLÜS
 

Ümit Özdağ Ne Demek İstiyor?

Sakın şaşırmayın, kafa bu.. Zafer Partisi Genel Başkanı Prof. Dr. Ümit Özdağ, Kayseri Cumhuriyet Meydanı’nda esnaf ve vatandaşlara, “Vatandaşı ilgilendiren NATO zirvesi değil; pastırma ve sucuk fiyatı” diye nutuk atmış.. İşte bu kafa, 200 yıldır Türkleri “üretmeyen ve ezik” bir toplum haline getirdi.. … Bize, “yahu boş verin üretmek zahmetli iştir, bırakın biz üretelim size satarız” diye diye KİFAYETSİZ padişahlarımız, Cumhurbaşkanlarımız ve Başbakanlarımız yüzünden “bayrağımızı” göndere çektiğimiz ipi bile bize yaptırmadılar.. … Uçak yapanı süründürdüler.. Ülke savunması için bomba yapanı fabrikasıyla birlikte havaya uçurdular.. Araba yapanı “benzin koymamış” diye alay ederek, üretimden vazgeçirdiler.. Dünyanın en kaliteli cep telefonunu yapanı, pazarı engelleyip Nokia’ya kurban ettiler.. Eğitimimizi ABD’li Fulbright’a, ekonomimizi Dünya Bankası’na (IMF’ye) teslim edenlerle bir “Türkiye tarihi” yazıp, içimizdeki bazı kişileri ilahlaştırdılar ve bunlar gerçektir diye bize okuttular-yutturdular.. Ve çıkıp (tıpkı Ümit Özdağ gibi) “siz boşverin uçağı-bombayı, siz bunlarla ilgilenmeyin, bunlar sizin gündeminiz değil, siz gidin sucuk ve pastırmanız var mı yok mu ona bakın” diye diye uluslararası ilişkilerde Türkiye’yi, sadece yiyip-içen ve osurup-sıçanların ülkesi olarak gösterip EZİK BİR MİLLET durumuna getirdiler.. Dünyanın en adil hükümlerine sahip “Şeriat kuralları” için “bunlar gericiliktir” diye korkutup, Avrupa’nın değişik ülkelerinden alınan hukuk mevzuatıyla “YAMALI BOHÇA” gibi bir hukuk sistemi kurdurdular.. … Özetle.. Türkleri analarından doğduğuna pişman ettiler.. Ve ülkemizi diasporalara teslim edip, milletimizi köle haline getirdiler.. Bir de utanmadan Boğaz’daki yalısında rakısını yudumlayan ve hiç Anadolu’ya gitmemiş birilerine de “Türk insanının ne kadar çilekeş” olduğunu falan yazdırıp alay konusu yaptılar.. Ne kadar hacı-hoca varsa hepsini hilebaz, düzenbaz, Allah tanımaz, herkesi kendi çıkarı için kullanan biri olarak gösterip dinden soğutmak için büyük bir çaba gösterdiler, hala aynı çabayı gösteriyorlar.. Eski Türk filmlerini izleyin, bu çabaları ve ezik milleti gözlerinizle göreceksiniz.. … Zaman zaman bu zulme “Türk bağımsız olmalıdır” diyerek başkaldıranları darbelerle indirip kimini iple kimini zehirle yok ettiler.. Çok yakın zamanda yaşanan bu olayları yaşayanların çoğu hayatta.. Kraliçe 2. Elizabeth’in, “Türklere öyle bir format attık ki, nesillerce kendilerine gelemeyecekler” demesi boşuna değil.. Karşılarına Ümit Özdağ veya Musavat Dervişoğlu veya Fatih Erbakan veya Özgür Özel veya Kemal Kılıçdaroğlu veya CHP’li her kim çıkarsa, insanımız söylenenlere körü körüne inanmak yerine bunların hesabını sormalı artık.. Ama sormaz, çünkü atılan o “format” inandığı şeyin yanlış olduğunu bile bile yine de ona inanmasını emreder.. … Şimdi bir adam çıktı.. 100 yıla yakındır hiçbir liderin dillendirmeye bile cesaret edemediği her şeyi dünyanın yüzüne haykırmaya başladı.. “Dünya 5’ten büyüktür’ dedi.. “Türk insanının kanında bağımsızlık vardır, esarete gelemez” dedi.. “Tek vatan, tek millet, tek bayrak, tek devlet” dedi.. Yetinmedi.. Türkiye’nin bağımsız olabilmesi için her şeyden önce “savunma sanayii”ne sahip olması, bunun da dünyadakilerden daha iyi olması gerektiğini söyledi.. “Türk ve İslam Birliği” dedi, “Uzayda da olmalıyız” dedi,  Dediklerini de bir bir gerçekleştirdi.. Bütün dünya Türkiye’yi ve Türk insanının eziklikten kurtulmuş halini artık gıptayla ve saygıyla izlemeye başladı.. … İşte Ümit Özdağ, Musavat Dervişoğlu, Fatih Erbakan, Özgür Özel, Kemal Kılıçdaroğlu ve muhalif kitlenin hazmedemediği şey bu.. Çünkü, bu kesimin yularından tutanlar, “çıkın bunları vatandaşın gözünde itibarsızlaştırın” diye talimat veriyor, taktik veriyor.. “Sizin gündeminiz NATO olmamalı, sizin gündeminiz sucuk-pastırma fiyatı olmalı” diye nutuk attırıp, Türk insanını hala aşağılamaya devam ettiriyor.. Türkiye’nin, bir NATO toplantısı nedeniyle bütün dünyanın odağı haline gelmesi ve bunun da hem ekonomik hem de siyasi anlamda bu ülkeye çok şey katacağını vatandaşın anlamasını engellemeye çalışıyor.. Üstü örtülü “üretmeyin, batıya muhtaç yaşayın” diyor.. … Diyeceğim o ki.. Bu “muhalif” kitleyi dinlerken, neler söylediklerine değil, “ne söylemek istediklerine” dikkat edin.. Çünkü, başka Türkiye yok..
Ekleme Tarihi: 26 Haziran 2026 -Cuma

Ümit Özdağ Ne Demek İstiyor?

Sakın şaşırmayın, kafa bu..
Zafer Partisi Genel Başkanı Prof. Dr. Ümit Özdağ, Kayseri Cumhuriyet Meydanı’nda esnaf ve vatandaşlara, “Vatandaşı ilgilendiren NATO zirvesi değil; pastırma ve sucuk fiyatı” diye nutuk atmış..
İşte bu kafa, 200 yıldır Türkleri “üretmeyen ve ezik” bir toplum haline getirdi..

Bize, “yahu boş verin üretmek zahmetli iştir, bırakın biz üretelim size satarız” diye diye KİFAYETSİZ padişahlarımız, Cumhurbaşkanlarımız ve Başbakanlarımız yüzünden “bayrağımızı” göndere çektiğimiz ipi bile bize yaptırmadılar..

Uçak yapanı süründürdüler..
Ülke savunması için bomba yapanı fabrikasıyla birlikte havaya uçurdular..
Araba yapanı “benzin koymamış” diye alay ederek, üretimden vazgeçirdiler..
Dünyanın en kaliteli cep telefonunu yapanı, pazarı engelleyip Nokia’ya kurban ettiler..
Eğitimimizi ABD’li Fulbright’a, ekonomimizi Dünya Bankası’na (IMF’ye) teslim edenlerle bir “Türkiye tarihi” yazıp, içimizdeki bazı kişileri ilahlaştırdılar ve bunlar gerçektir diye bize okuttular-yutturdular..
Ve çıkıp (tıpkı Ümit Özdağ gibi) “siz boşverin uçağı-bombayı, siz bunlarla ilgilenmeyin, bunlar sizin gündeminiz değil, siz gidin sucuk ve pastırmanız var mı yok mu ona bakın” diye diye uluslararası ilişkilerde Türkiye’yi, sadece yiyip-içen ve osurup-sıçanların ülkesi olarak gösterip EZİK BİR MİLLET durumuna getirdiler..
Dünyanın en adil hükümlerine sahip “Şeriat kuralları” için “bunlar gericiliktir” diye korkutup, Avrupa’nın değişik ülkelerinden alınan hukuk mevzuatıyla “YAMALI BOHÇA” gibi bir hukuk sistemi kurdurdular..

Özetle..
Türkleri analarından doğduğuna pişman ettiler..
Ve ülkemizi diasporalara teslim edip, milletimizi köle haline getirdiler..
Bir de utanmadan Boğaz’daki yalısında rakısını yudumlayan ve hiç Anadolu’ya gitmemiş birilerine de “Türk insanının ne kadar çilekeş” olduğunu falan yazdırıp alay konusu yaptılar..
Ne kadar hacı-hoca varsa hepsini hilebaz, düzenbaz, Allah tanımaz, herkesi kendi çıkarı için kullanan biri olarak gösterip dinden soğutmak için büyük bir çaba gösterdiler, hala aynı çabayı gösteriyorlar..
Eski Türk filmlerini izleyin, bu çabaları ve ezik milleti gözlerinizle göreceksiniz..

Zaman zaman bu zulme “Türk bağımsız olmalıdır” diyerek başkaldıranları darbelerle indirip kimini iple kimini zehirle yok ettiler..
Çok yakın zamanda yaşanan bu olayları yaşayanların çoğu hayatta..
Kraliçe 2. Elizabeth’in, “Türklere öyle bir format attık ki, nesillerce kendilerine gelemeyecekler” demesi boşuna değil..
Karşılarına Ümit Özdağ veya Musavat Dervişoğlu veya Fatih Erbakan veya Özgür Özel veya Kemal Kılıçdaroğlu veya CHP’li her kim çıkarsa, insanımız söylenenlere körü körüne inanmak yerine bunların hesabını sormalı artık..
Ama sormaz, çünkü atılan o “format” inandığı şeyin yanlış olduğunu bile bile yine de ona inanmasını emreder..

Şimdi bir adam çıktı..
100 yıla yakındır hiçbir liderin dillendirmeye bile cesaret edemediği her şeyi dünyanın yüzüne haykırmaya başladı..
“Dünya 5’ten büyüktür’ dedi..
“Türk insanının kanında bağımsızlık vardır, esarete gelemez” dedi..
“Tek vatan, tek millet, tek bayrak, tek devlet” dedi..
Yetinmedi..
Türkiye’nin bağımsız olabilmesi için her şeyden önce “savunma sanayii”ne sahip olması, bunun da dünyadakilerden daha iyi olması gerektiğini söyledi..
“Türk ve İslam Birliği” dedi, “Uzayda da olmalıyız” dedi, 
Dediklerini de bir bir gerçekleştirdi..
Bütün dünya Türkiye’yi ve Türk insanının eziklikten kurtulmuş halini artık gıptayla ve saygıyla izlemeye başladı..

İşte Ümit Özdağ, Musavat Dervişoğlu, Fatih Erbakan, Özgür Özel, Kemal Kılıçdaroğlu ve muhalif kitlenin hazmedemediği şey bu..
Çünkü, bu kesimin yularından tutanlar, “çıkın bunları vatandaşın gözünde itibarsızlaştırın” diye talimat veriyor, taktik veriyor..
“Sizin gündeminiz NATO olmamalı, sizin gündeminiz sucuk-pastırma fiyatı olmalı” diye nutuk attırıp, Türk insanını hala aşağılamaya devam ettiriyor..
Türkiye’nin, bir NATO toplantısı nedeniyle bütün dünyanın odağı haline gelmesi ve bunun da hem ekonomik hem de siyasi anlamda bu ülkeye çok şey katacağını vatandaşın anlamasını engellemeye çalışıyor..
Üstü örtülü “üretmeyin, batıya muhtaç yaşayın” diyor..

Diyeceğim o ki..
Bu “muhalif” kitleyi dinlerken, neler söylediklerine değil, “ne söylemek istediklerine” dikkat edin..
Çünkü, başka Türkiye yok..

Yazıya ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve antalyahabertakip.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.